Основні причини несправностей двигунів Perkins
Сервісний центр проводить ремонт двигунів Perkins, і наші фахівці стикаються в основному з такими типовими дефектами і несправностями дизельних двигунів Perkins.
Основні причини поломок двигунів Perkins:
- Неякісне паливо
- Неякісні технічні рідини
- Інші причини
Неякісне паливо
Де то до 80% поломок в двигунах виникають в результаті використання неякісного палива, що призводить до несправностей і поломок паливної системи.
Наявність води в паливних домішки надає згубний вплив на конструктивні елементи двигуна.
Перелік основних симптомів несправностей після використання неякісного палива:
- зношені основні пари тертя (ротор розподільника, плунжери, автомат випередження, поршень тримера моменту);
- розбитий автомат випередження;
- розбита різьбова частина приводного вала;
- голки розпилювачів мають сліди прихватов, зносу.
Неякісні технічні рідини
Не настільки відчутний, але не менш важливий шкоди двигуну завдає використання неякісного масла. Якісне і правильно підібране масла згідно інструкції, продовжить термін служби вузлів і двигуна в цілому.
Оптимальні температурні режими роботи позитивно впливають на строк служби ДВС.
Якщо відбуваються порушення температурного режиму, тоді будуть такі наслідки:
- При рабаті на низьких температурах у двигуні утворюється нагар на стінках камери згоряння, поршнях, падає компресія.
Це призводить до зниження потужності двигуна що веде до зростання витрати палива. В деталях де відбувається тертя при використанні на низьких температурах, йде подача недостатньої кількості олії, а це веде до зносу вузлів.
- Підвищений температурний режим веде до прогоряння поршнів і клапанів і термічного руйнування деталей двигуна.
Високий нагрів частин двигуна збільшує температуру паливної суміші, що веде до погіршення заповнення циліндрів двигуна. Це призводить до погіршення робочих показників двигуна і самих технічних характеристик масла (призводить до швидкого «старіння», зменшує в'язкість). Нагар і високотемпературні відкладення є невід'ємною частиною цього процесу. Все це веде до прогорання головок і виходу з ладу сальникових ущільнень. Топливная система также выходит из строя из-за потери вязкости топлива, в результате завоздушенность топливной системы, которая также приводит к сбою работы двигателя.